نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2529
-
الف
+

فلم سینمایی «مردی بدون سایه» در سینما آی فیلم بررسی می شود

فلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان»، در برنامه «سینما آی‌فیلم» بررسی می شود.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی ، تهیه کنندگی و نویسندگی «علیرضا رئیسیان»، شنبه 11 عقرب(آبان) ساعت 20:4به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

مردی بدون سایه، محصول سال ۱۳۹۷ است که در ایران و اسپانیا فلمبرداری شده‌است. این فلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فلم فجر حضور داشته و به روابط عاطفی و زناشویی انسان معاصر می‌پردازد و نگاه ویژه‌ای به مشکلات اجتماعی این روزهای جامعه دارد.

در این فلم بازیگرانی مانند «علی مصفا»، «لیلا حاتمی»، «فرهاد اصلانی»، «گوهر خیراندیش»، «امیر آقایی» و «نادر فلاح» ایفای نقش کرده اند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 20:45 شام به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15  به وقت دوشنبه از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر